seecreet

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Våga Fråga!

Av secreet - 25 januari 2011 10:23

Fråga gärna frågor om sexliv, fånga den rätta, behålla henne/honom, hur du vet om hn är intresserad, var inte blyg inga frågor är för dumma...och även om du tvekar så vad har du att förlora på att testa??? Jag lovar det jag säger funkar

 
 
Ingen bild

Maja

25 januari 2011 13:14

Min kille vill alltid ha sex i nr2 jag gillar det inte men borde jag ställa upp så han inte går till någon annan?

secreet

25 januari 2011 13:32

Om det är något som du absolut inte vill göra så ska du låta bli, det kommer resultera i att han får mer respekt för dig om han har ngt innaför pannbenet. Om han skulle gå till någon annan pga det så är han nog inte mannen i ditt liv.
Kramiz

 
Ingen bild

sandra

25 januari 2011 16:58

Hej, kul blogg!
Jag lever i ett förhållande sedan 8 år och vi har helt tappat gnistan, vi älskar varran men sex och kyssar existerar knappt längre.
Har du några förslag eller tips på vad man kan göra? Det känns så svårt att börja ta tag i det, lite krystat på något vis.

secreet

26 januari 2011 11:26

Hej.
Här tror jag att kommunikation är den enda lösningen, börja prata om vad ni båda känner, varför ni har hamnat där ni är nu, förmodligen saknar din man dig oerhört med, men kanske inte heller vågar ta tag i det pga rädsla för att få nobben... Det kan t,o,m bli så att ni får tvinga er till att ha lite sex i början för att det senare ska komma igång och flyta på av sig självt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av secreet - 3 februari 2011 14:19

Gör en soppa på ett helt kålhuvud 6 st lökar 2 morötter en selleri salt peppar buljong ät den i en vecka och du rasar 7 kg ...

Av secreet - 1 februari 2011 08:53

Jag ska köra stenhårt i 2 veckor nu, jag har 7 kg kvar som skaaa bort och det här med sakta men säkert fungerar inte för mig, har försökt i två mån nu och resultatet? jo 1,5 minus på vågen Suck... Så nu kör jag stenhårt, all in. 5 olika Dieter somm g...

Av secreet - 31 januari 2011 09:49

Då var det måndag igen och vi e själva jag och bebis ingen pappa som avlastar, men det göööör inget vi har det så himla bra! Idag ska vi till universeum för första gången så får vi se vad hon diggar det!   Festen blev superlyckad, trevliga trendi...

Av secreet - 29 januari 2011 16:56


  Nu är resan bokad! 21 Maj drar vi igen,13 resan på två år,,,men det behövs verkligen lite sol värme och mys nu. ...

Av secreet - 29 januari 2011 15:50

  Hittade precis en sån här jävel i mitt sovrum!!! Dags att ringa fastighetsägaren och få lite sanering tror jag. Börjar få lite dansabstinens, var ju tre hela  dagar sen jag svängde de lurviga, hoppas tror nej VET att det blir utgång efter festen...

Presentation


Jag kan få precis vem jag vill och det kan du oxå!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards