seecreet

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Nattsudd

Av secreet - 24 januari 2011 12:30

Helgen har varit helt galen, partysessa som jag är och förmodligen alltid kommer att vara.

Vi startade på en pub med tankar på ett par glas vin, det slutade med fem innan vi beslöt oss för att gå hem till mig och svira om till pertyblåsan.

Väl hemma mötte en halvsur sambo upp i dörren, jag hade visst glömt av vår 6 årsdag... Nåväl en kyss och några komplimanger senare stod han smilandes i dörren när vi vinkade hej då och begav oss ner på stan.

Vi mötte upp ett gäng galna snubbar på vasastan som absolut skulle bjuda på tekila shots, vi tackade och tog emot naturligtvis, när vi sedan snubblade därifrån blev de skitsura, sånt stör mig galet mkt, bjud gärna på en drink men förvänta dig fan inget tillbaka om du inte krävt det INNAN, jag är inte dum, gratis är rigtigt gott.

Och sanningen är den att en kille som bjuder på drinkar får aldrig ligga, iaf inte med mig, för då vet jag att han gör samma med fler tjejer och jag vill ju naturligtvis vara den enda annars kan det kvitta.

Lektion nr ett killar, bjud aldrig på drinkar om du vill ngt seriöst...

Nåväl sen studsade vi vidare till park lane, där det blev lite påfyllning av drinkar innan vi insåg att vi var de enda runt 25 + så då dansade vi vidare till hardrock cafe.mkt  Dans en väldigt massa flirandet stora mängder alkohol och alldeles för många prince senare tog vi en taxi till sibylla och sedan hem i säng...

Vaknade upp med sju nr i väskan...Vem är henrik? Marcus och ARNE? Kan man heta så om man är under 60 btw?

Ska kila iväg till gymet nu, so long..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av secreet - 3 februari 2011 14:19

Gör en soppa på ett helt kålhuvud 6 st lökar 2 morötter en selleri salt peppar buljong ät den i en vecka och du rasar 7 kg ...

Av secreet - 1 februari 2011 08:53

Jag ska köra stenhårt i 2 veckor nu, jag har 7 kg kvar som skaaa bort och det här med sakta men säkert fungerar inte för mig, har försökt i två mån nu och resultatet? jo 1,5 minus på vågen Suck... Så nu kör jag stenhårt, all in. 5 olika Dieter somm g...

Av secreet - 31 januari 2011 09:49

Då var det måndag igen och vi e själva jag och bebis ingen pappa som avlastar, men det göööör inget vi har det så himla bra! Idag ska vi till universeum för första gången så får vi se vad hon diggar det!   Festen blev superlyckad, trevliga trendi...

Av secreet - 29 januari 2011 16:56


  Nu är resan bokad! 21 Maj drar vi igen,13 resan på två år,,,men det behövs verkligen lite sol värme och mys nu. ...

Av secreet - 29 januari 2011 15:50

  Hittade precis en sån här jävel i mitt sovrum!!! Dags att ringa fastighetsägaren och få lite sanering tror jag. Börjar få lite dansabstinens, var ju tre hela  dagar sen jag svängde de lurviga, hoppas tror nej VET att det blir utgång efter festen...

Presentation


Jag kan få precis vem jag vill och det kan du oxå!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards